Szkolenie Ask&Sell z Krzysztofem Rzepkowskim

20.06.2017

Powrót

Ask

Toruńskie Porozumienie Pośredników Nieruchomości zaprasza
na kolejne całodniowe MEGA SZKOLENIE
tylko dla aktywnych agentów rynku nieruchomości
skrojone specjalnie na potrzeby naszej branży.

* * * ASK&SELL – CZYLI JAK SKUTECZNIE ZADAWAĆ PYTANIA, BY SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ? * * *

Szkolenie poprowadzi… /werble/ …
KRZYSZTOF RZEPKOWSKI!
Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży.
Autor bloga na Facebooku „Buty Klienta”.
Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd.
Od 6 lat związany z Lloyd Properties jako szkoleniowiec, doradca ds. nieruchomości, menedżer i trener sprzedaży.

CZEGO DOWIESZ SIĘ NA TYM SZKOLENIU?
Część I. Pytania
Wielu sprzedawców i pośredników wierzy, że im więcej powie o swoich produktach, tym szanse na ich sprzedaż rosną. Odpowiadają więc na wszystkie zadane pytania i nawijają klientowi makaron na uszy, podkreślając zalety i ukrywając wady. W rezultacie udzielają darmowego consultingu, który nie prowadzi do sprzedaży: klient wypytuje o wszystko, po czym wypowiada święte słowa „To my się musimy zastanowić” i przepada jak kamień w wodę.
Jak to zmienić? Przejmując całkowitą kontrolę nad spotkaniem, a to można osiągnąć tylko w jeden sposób: dzięki sztuce zadawania pytań i umiejętnym odbijaniu pytań rozmówcy.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nauczymy się:
– jak dzięki zadawaniu pytań zarządzać spotkaniem z klientem, by do końca sprawować kontrolę nad jego przebiegiem;
– jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, by nie strzelać ślepakami i nie tracić czasu na pokazywanie dziesiątek mieszkań, które nie spełniają oczekiwań klienta;
– jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta;
– w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.

Część II. Obiekcje
Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży są obiekcje klientów. Niektóre z nich są faktycznymi wątpliwościami co do oferowanego produktu, inne – próbą negocjacji ceny, jeszcze inne – nieco kulawą formą wyrażenia myśli „Nie podoba mi się, nie kupuję”. Sprzedawcy często nie zadają sobie trudu, by dojść do prawdziwych intencji klienta i odkryć faktyczny charakter obiekcji, tylko szybko sięgają po szabelkę swoich argumentów i zaczynają nią wymachiwać, by przekonać klienta, że białe jednak jest czarne a czarne jest białe. Rezultat tego typu potyczki jest zazwyczaj jeden: nie dochodzi do transakcji, a strony mają przeświadczenie, że rozmówca zupełnie ich nie rozumie.
Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystać umiejętność zadawania pytań, by:
– rozpoznać intencje klienta;
– odczytywać zgłaszane przez niego obiekcje;
– uporać się z każdą obiekcją klienta, bez stresu i przeciągania liny;
– zmienić jego nastawienie do mieszkania i zwiększyć szanse sprzedażowe.

KIEDY? 22 czerwca 2017r. godz. 10:00 – 17:00
Zanotuj tę datę w swoim kalendarzu!
Juz dziś zapisz się i zarezerwuj swoje miejsce (ilość miejsc ograniczona).

GDZIE? Śledź naszego fanpage’a – informacja pojawi się niebawem.

CENA?
120zł/os – dla członków Stowarzyszenia TPPN
150zł/os – dla pozostałych uczestników
(10% rabatu przy zgłoszeniu powyżej trzech i więcej uczestników z jednego biura)

ORGANIZATOR?
Toruńskie Porozumienie Pośredników Nieruchomości
87-100 Toruń, ul. Szosa Lubicka 12/59

ZAPISY?
Zostaniesz automatycznie wpisany na listę uczestników po wykonaniu dwóch kroków:
1. wyślij formularz zgłoszeniowy na adres: biuro@tppn.com.pl (Imię i nazwisko, nazwa biura, adres, dane do faktury)
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj: https://drive.google.com/file/d/0BwqmHm_WoQnHSEYzSjZEWmllbms/view?usp=sharing


2. wpłać pełną kwotę należności na poniższy numer konta (w tytule przelewu wpisz imiona i nazwiska uczestników)
Nr konta: 24 1140 2004 0000 3502 7632 5720

Zgłoszenia przyjmujemy do 15.06.2017r. Ilość miejsc ograniczona.

PYTANIA?
Michał Łukaszewski tel. 502 761 990
Joanna Czyżewska tel. 507 175 611

 

Comments are closed.